zondag 12 september 2010

Weer een week voorbij, de tijd vliegt. Ze zijn weer bezig geweest. De garage groeit gestaag. Bij mijn appartement zijn ze met het dak en de omraming van de balkondeuren bezig geweest.
En in de badkamer hebben ze de grondering gedaan en maandag komt de onderlaag voor de tegels erin (zeggen ze)


Ik heb zelf vandaag nog een beetje bezig geweest. In de 2e slaapkamer heb ik beide wanden grijs/blauw geverft, 2x.
en het plafond van kamer en gang echt voor de laatste keer, het ziet er nu goed uit.

op de twee bovenstaande fotos, kan je ook precies wat in moment voormij het probleem is om alles klaar te maken, onder en rond de ramen is het gips nog niet goed droog(balkon) en onder het raam nat van buiten, dus dat kan ik nog niet doen.
Wat moet er nog gebeuren door mij:
onder de ramen nog primer en wit/bruin verfen
kamer en gang wanden verfen in beige 2x

1 opmerking:

  1. Oh Dina, wat moet je nog een hoop zelf doen zeg. Is dat in Lux. de gewoonte of zo
    dat je voor de oplevering ook zelf aan de slag kan/mag.
    Maar in iedergeval komt er wel schot in en petje af hoor: werken, klussen en dan ook nog tijd voor de hobby!!

    Groetjes, Agnes

    ps
    Ik zag dat je ook naar het Mag. Event komt.
    Gezellig hoor. Annemeik en ik zijn er ook de
    27e nov.

    BeantwoordenVerwijderen