zondag 5 september 2010

05-09-2010

Weer een week voorbij, maar ze hebben binnen niet veel gedaan. Ze zijn buiten met de garage bezig. Daarentegen ben ik dit weekend weer lekker bezig geweest. Ik heb behangen, voor de eerste keer in mijn leven. De hoek sie je nu ziet tot het raam.
Dit is het patroon en daar komt verf overheen in de zelfde kleur als de rest van de kamer/keuken.
Met het plafond in de gang en kamer ben ik nog steeds niet tevreden. Ik heb het nog een keer geverft, met de hoop dat het beter wordt. Morgen maar gaan kijken hoe het opgedroogt is.

In de slaapkamer heb ik 1 muur geverft in grijs /blauw, en het ziet er perfect uit

en nu ben ik aan het denken of ik in de andere slaapkamer ook nog een muur in die kleur verf. Verf is er nog genoeg, ik heb me een beetje verrekend, maar ik kan het terugbrengen, als ik weer in nl ben
en nu maar hopen dat ze van de week eindelijk met de badkamer beginnen, maar ik geloof er niet in.
Wat moet er nog gebeuren:
vensterbanken plaatsen
stopkontakten plaatsen
verwarmingen plaatsen
badkamer en wc nog kompleet
deuren plaatsen.
Wat moet ik nog doen:
gang en kamer de wanden 2x verfen
evt. plafond nog een keer
evt. nog een wand grijs/blauw in slaapkamer 2
de ombouw van alle ramen en deuren nog verfen, maar daarvoor moeten eerst de vensterbanken er in zitten
prettige week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten