zondag 26 september 2010

26-09-2010

Weer een week voorbij en het zag er niet naar uit dat ze in mijne woning iets aan het doen waren, ik kwaad, een paar keer opgebeld. Vrijdag middag ga ik voorbij, ik wilde voorbereidingen treffen voor zaterdag om te verfen. oh wonder ze waren de laatste vloertegels in de badkamer en wc aan het leggen, eindelijk. Het is donker bruin. De wandtegels duurt nog een week, ze hadden ze niet bestelt, in plaats daarvan een heleboel tegels van de vloer, maar die kleur wil ik dus niet alles hebben.
Het dak van de garage is nu ook klaar, dus het gaat voran.
Wat moet nog gedaan worden:
  • wandtegels badkamer en wc
  • stopcontacten
  • vensterbanken (ze zeggen maandag)
  • verwarmingen plaatsen
  • deuren (eerste week oktober, dus volgende week)

Ik heb gisteren ook nog wat gedaan, maar dat laat ik jullie later zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten